ALTIJD ALLES BINNEN HANDBEREIK

De functies van BMS op een rijtje

voordelen icoon
DUIDELIJK OVERZICHT

Dossier beheer

BMS laat u toe uw dossiers op een eenvoudige en overzichtelijke manier op te roepen. In de contactfiches vindt u alle betrokken partijen met hun gegevens, briefwisseling, mailing, ontwerp aktes en overeenkomsten terug. Bovendien is er een uitgebreide zoekfunctie voorzien die het opzoeken van gegevens vergemakkelijkt.

voordelen icoon
DOCUMENTEN MAKKELIJK BEREIKBAAR

Document beheer

Elk document is makkelijk bereikbaar in BMS. U kan alle soorten documenten uploaden of toevoegen aan een dossier. Hierdoor blijft het overzicht in uw dossiers en kantoor gewaarborgd.

voordelen icoon
ALLES OP EEN RIJTJE

Tijdlijn

Via de tijdlijn krijgt u een mooi overzicht van elk bemiddelingsdossier. Hierin ziet u in één oogopslag alle belangrijke gebeurtenissen binnen het dossier. Niet enkel de afspraken, datums of tijdstippen van mails, maar ook verstuurde documenten en afgevinkte To do’s worden chronologisch zichtbaar. Een nieuwe afspraak inboeken of snel iets opzoeken was nog nooit zo makkelijk!

voordelen icoon
JE TAKEN IN EEN OOGOPSLAG

Agenda beheer

De agenda bestaat uit twee delen, waardoor u op een efficiënte manier al uw afspraken en To do’s kan beheren. In de To Do-agenda kan u alle taken oplijsten, waardoor de actieve dossiers goed zichtbaar blijven en u geen enkel agendapunt over het hoofd kan zien. U kan dagelijks To do’s toevoegen, afvinken, verplaatsen, wijzigen... In de afsprakenagenda worden uw afspraken, zittingen, niet-beschikbare periodes... opgenomen en dit kan gesynchroniseerd worden met Outlook.

voordelen icoon
MAILS BIJ HET JUISTE DOSSIER

Mailing & briefwisseling

Het verzenden en ontvangen van mails kan op een kostenbesparende en snelle wijze gebeuren door ze rechtstreeks aan het juiste dossier toe te wijzen. De tijd die u spendeert aan het schrijven van mails wordt automatisch als prestatie bij de juiste klant geregistreerd.

voordelen icoon
SNEL EN EENVOUDIG

Geluids opnames

Er is per dossier een snelknop voorzien die het mogelijk maakt om snel en eenvoudig gesprekken op te nemen zodat u later iets terug kan horen of dubbelchecken. De opnames worden automatisch toegevoegd aan de tijdsregistratie.

voordelen icoon
ALLES OP EEN RIJTJE

Kosten, prestaties en facturatie

Met deze overzichtelijke, snelle en betrouwbare tool, kunt u specifieke prestaties en/of kosten manueel toevoegen, waardoor het opstellen en factureren van ereloonstaten nog nooit zo eenvoudig was. Ook kan u afvinken wie betaald heeft en zo de openstaande staten op de voet opvolgen en automatisch rappels laten versturen. De tijdsbestedingen worden ingegeven door een wekkertje aan te zetten en af te vinken, waarna u de prestatie aan het gewenste dossier kan toevoegen.

voordelen icoon
GDPR-COMPLIANT IN DE CLOUD

GDPR & veiligheid

Door gebruik te maken van een beveiligde cloud omgeving worden de klant- en dossiergegevens veilig en volgens de wetgeving van GDPR bewaard. Ook alle inkomende en uitgaande communicatie met cliënten en partijen gebeurt volgens de GDPR-normen. Door volledig gebruik te maken van de BemiddelingSoftware moet u zich geen zorgen meer maken over het hele GDPR verhaal!

Vragen? Gratis demo en testen?

Hebt u vragen over de BemiddelingSoftware of wilt u meer weten? Contacteer ons via één van onze kanalen, of stuur ons een mail via onderstaand formulier!